За нас
Фирма ЕВРОРАЛИ ЕООД е основана през 1998 г., като основната й дейност е доставката на смазочни продукти за транспорта и индустрията.
Компанията се стреми да предлага най-доброто от няколко световни лидери в областта на смазочните материали, като е официален представител на марките: IGOL Lubricants, 77 Lubricants и AVIA Bantleon.
- Моторни и трансмисионни масла;
- Антикорозионни и почистващи препарати;
- Автомобилни течности;
- Смазочно – охлаждащи течности;
- Смазочни продукти за индустрията – греси, хидравлични, компресорни, редукторни и други масла.
Дружеството поддържа на склад над 200 тона смазочни продукти в различни опаковки. Доставките се извършват в най-кратки срокове, включително и за отдалечени дестинации, което е несъмнено удобство за клиентите. Компанията разполага със собствен автопарк от 600 до 8000 кг. При голям обем на поръчките, доставките се извършват и в автоцистерни, пътуващи от завода на производителя директно до клиента.
Какво стои зад името на ЕВРОРАЛИ ЕООД показват ценностите, споделяни от компанията. Това са качества изпитани в историята на Еврорали, които ние продължаваме ден след ден да градим и развиваме.
ЕФЕКТИВНОСТ
За нас минималния разход и максимална производителност са водещи при прилагането на конкретно решение.
КОРЕКТНОСТ
Всеки продаден литър с масло е поет ангажимент към нашите клиенти. Ние стоим зад нашите ангажименти и ги отстояваме твърдо.
ЕКСПЕРТНОСТ
За нас е важно да бъдем експерти в областта в която работим. Разглеждаме детайлно всеки проблем на нашите клиенти и даваме специализирани решения.
ЕКИПНОСТ
Ние сме убедени, че успехът на компанията се дължи преди всичко на хората работещи в нея.
ВИЗИЯ
Да предлагаме повече и все по-качествени продукти и услуги, както и да бъдем все по - близо до нашите клиенти.
МИСИЯ
Да предложим най-ефективните и икономични решения в областта на смазочните продукти. Мисията на всички продукти и услуги, предлагани от ЕВРОРАЛИ е бизнес растежа на нашите клиенти. Растежът е постоянна характеристика и амбиция на всеки един служител от нашия екип.
СТРАТЕГИЧЕСКИ ЦЕЛИ
Разширяване на продуктовата гама; Разширяване на пазарния дял; Постигане на висока удовлетвореност и лоялност у клиента; Сплотен екип от квалифицирани служители; Създаване дългосрочни партньорства.